Ліквідатор
ВАТ «Котовський цукровий завод» проводить аукціон з реалізації майна підприємства
банкрута з урахуванням вимог ст. 18-1 Закону України «Про приватизацію невеликих
державних підприємств (малу приватизацію)»:
Лот
№ 1: майно підприємства — банкрута ВАТ «Котовський цукровий завод» (66300, Одеська
область., м. Котовськ, вул. Бочковича, 101, код ЄДРПОУ 00372782), яке складається
з: будівель, споруд, передаточних пристроїв, обладнання, інвентарю, автотранспорту
та сільськогосподарської техніки, (всього 1930 найменування), яке належить йому
на праві власності, що розташовані на земельних ділянках площею 9,9,63 га.
Початкова
вартість майна — 20132 000,00 грн, без ПДВ.
Реєстраційний
внесок —17,00 грн (сімнадцять гривень 00 коп.)
Гарантійний
внесок в розмірі — 2 013 200,00 грн — (10 % від початкової вартості лоту).
Реєстраційні
та гарантійні внески вносяться на розрахунковий рахунок банкрута ВАТ «Котовський
цукровий завод» № 260050109945, в АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 328351, код отримувача
00372782.
Крок
аукціону — 2013200,00 грн — (10 % від початкової вартості лоту).
Аукціон
відбудеться 13 грудня 2012 року в 10 год. 00 хв. за адресою: Одеська область., м.
Котовськ, вул. Бочковича, 101, (заводоуправління).
Прийом
заяв на участь в аукціоні буде проводитись з 9-00 до 16-00 за адресою: 66300, Одеська
область., м. Котовськ, вул. Бочковича, 101, тел-для довідок: 098-241-11-47. (організатор
аукціону).
Кінцевий
термін прийому заяв на участь в аукціоні, сплати гарантійного та реєстраційного
внеску до 16 години 00 хв. 12 грудня 2012 року. Заяви, які не відповідають вимогам
чи надійшли з порушенням строків, без оплати чи неповної оплати реєстраційного чи
гарантійного внеску не розглядаються і до участі в аукціоні не допускаються.
Ознайомитись
з майном можна в робочі дні, з 9-00 до 16-00 за його місцем знаходження: 66300,
Одеська областям. Котовськ, вул. Бочковича, 101.
Остаточна
оплата за придбане майно здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дня
затвердження протоколу проведення аукціону. На підставі копії затвердженого протоколу
переможець аукціону здійснює перерахування коштів на рахунки зазначені в протоколі
в сумі, яка дорівнює різниці між сумою сплаченого гарантійного внеску та ціною продажу
майна.
Переможцю
аукціону, який відмовився від підписання Протоколу аукціону чи сплати за майно,
грошові кошти у розмірі гарантійного внеску 10% від початкової вартості продажу
об'єкту не повертаються.
Усі
витрати пов'язані з оформленням договорів купівлі-продажу та їх реєстрацію покладаються
на покупця — переможця аукціону. ~
Особам,
які бажають прийняти участь в аукціоні до початку проведення аукціону, необхідно
надати:
для
фізичних осіб:
— документ,
що посвідчує особу Заявника;
— декларацію
про отримані доходи;
— нотаріально
засвідчена довіреність на представника Заявника;
— належним
чином засвідчену довідку банківської установи про наявність грошових коштів у розмірі
початкової вартості об'єкту продажу;
оригінал
платіжного документу про сплату гарантійного та реєстраційного внеску.
для Фізичних осіб-підприємців:
копія
паспорту Заявника;
—копія свідоцтва про державну реєстрацію;
копія
свідоцтва про взяття на облік платника податків;
— декларацію
про отримані доходи;
— нотаріально
засвідчена довіреність на представника Заявника;
— належним
чином засвідчену довідку банківської установи про наявність грошових коштів у розмірі
початкової вартості об'єкту продажу;
оригінал
платіжного документу про сплату гарантійного та реєстраційного внеску.
для
юридичних осіб:
— копія
свідоцтва про державну реєстрацію, зі змінами, на дату подачі заявки;
— копія
свідоцтва про взяття на облік платника податків;
документ,
що підтверджує повноваження особи діяти від підприємства при подачі заявки та участі
в аукціоні;
належним
чином засвідчену довідку банківської установи
про наявність грошових коштів у розмірі початкової вартості об'єкту продажу;
оригінал
платіжного документу про сплату гарантійного та реєстраційного внеску. Джерело: газета "Урядовий кур"єр" № 215 від 22 листопада 2012року
|