Форпост-Котовськ-каталог новин, статей, інформацій
Категорії розділу
Новини [1111]
Відео новини - Котовське телебачення [487]
Відео матеріали ТРК "Котовське ефірне телебачення"
Матеріали Форпосту [36]
Статті котовських авторів [243]
Благоустрій і санітарія - громадська інспекція [9]
Місцеве самоврядування міста [24]
Офіційні матеріали-міський голова [27]
Офіційні матеріали-Котовська міська рада [29]
Офіційні матеріали-виконавчий комітет міської ради [55]
Офіційні матеріали-відділи та управління міськради [366]
Котовська міська Центральна бібліотечна система [26]
Офіційні матеріали - державні органи влади в місті [693]
Котовськ сучасний [114]
Громадсько-політичне, соціально-економічне, культурне життя міста
Котовськ історичний [5]
Котовськ літературний [42]
Гурт поетів-втікачів "Кульгаве Число" [1]
Найцікавіше із Всесвітньої мережі Інтернет [43]

Меню сайту

Пошук

Свята України
Праздники Украины

Прогноз погоди

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 490

Форма входу

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 06-Лип-2025, 08:22

Головна » Статті » Новини

Не все так погано у нашому домі.

Не все так погано у нашому домі.

(нотатки з прес-конференції)

Показники господарського комплексу міста, робота управління економічного розвитку міської ради та Центру надання адміністративних послуг в 2013 році були висвітлені на прес-конференції, в якій взяли участь заступник міського голови Наталя Власюк, начальник управління економічного розвитку Алла Омельчук, начальник відділу економіки, транспорту та зв’язку Наталя Анчифорова, начальник відділу торгівлі та підприємницької діяльності Роман Гнатенко, керівник Центру надання адмінпослуг Олена Чернега, начальник Державної реєстраційної служби по м. Котовську та Котовському району Котовського міжрайонного управління юстиції Наталя Крутцева та начальник відділу Державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців Алла Кравченко. В заході взяв участь депутат міської ради Олександр Плахотний.

Відкрила прес-конференцію Наталя Власюк, яка стисло поінформувала про роботу господарського комплексу міста та повідомила кілька оптимістичних показників. Так, середня заробітна плата по Котовську в 2013 році сягнула 3205 грн., і цей показник є одним з кращих в області. В минулому році було додатково створено 654 робочих місць, з яких 100 забезпечило новостворене підприємство зі зберігання та переробки зерна «Панда». За її словами в місті скоротився рівень безробіття, а населення Котовска збільшилось і, на даний час, становить 40800 мешканців. Добре спрацювали багато підприємств, зокрема, підприємства залізничного транспорту.

Та не всі підприємства досягли позитивних результатів у своїй роботі. На це були свої об’єктивні причини, – повідомила присутніх Алла Омельчук. Це, здебільшого, пов’язано з загальним станом економіки у державі. Серед основних чинників: нестабільність ринку сировини, енергетичних ресурсів, відсутність виваженої цінової політики тощо. Далі вона зупинилась на роботі Котовського хлібозаводу. Це підприємство знизило об’єми виробництва через оптимізацію, аби зменшити значну частку ручної праці при виробництві булочок. Сьогодні цей вид продукції в обсязі 1 тонни завозиться з дочірніх підприємств м. Одеси, що здешевило булочки, адже там їх виробництво автоматизовано. З вересня минулого року Котовський хлібозавод перейшов на покращену рецептуру виготовлення хлібу при збереженні ціни на минулому рівні. Такий компроміс було досягнуто між керівництвом міста та заводу.

Окрім того, завод має хорошу технологічну лінію з виготовлення кондитерських виробів сухої групи, потужність якої близько 70 тонн на місяць. Наразі ведуться пошуки ринків збуту цієї продукції, яка випускається в обсязі 30 тонн. В поточному році заплановано збільшити обсяги виробництва ще на 20 тонн. Розпочато виробництво сухарів, які виготовляються повністю з натуральних компонентів, без додатків ароматизаторів, барвників та консервантів.

Далі Алла Омельчук охарактеризувала роботу меблевої фабрики, яка має труднощі з реалізацією своє продукції, об’єми виробництва якої впали на 35%. В минулому році фабрика не працювала три місяці, та попри це, 250 найменувань продукції виходить під торговою маркою «Юг-мебель». Майже в усіх обласних центрах продаються меблі виробництва нашої фабрики з натуральної деревини, створено цех, де меблі виготовляються за індивідуальними замовленнями. Керівництво підприємства робить усе можливе, аби утримати фабрику «на плаву».

Показники роботи Котовського винзаводу в минулому році теж є негативними. Завод, в основному, займався тільки реалізацією раніше виготовленої продукції. Наразі підприємство отримало ліцензію, і планує в 2014 р. почати виробництво вин.

Не поновило в 2013 році роботу підприємство «Української алкогольної компанії «Кристал» попри те, що отримало ліцензію на оптову торгівлю алкоголем. Підприємству, яке є приватним, необхідні значні кошти для запуску виробництва алкогольної продукції.

Знаменною подією для економіки міста стало будівництво та відкриття зернового елеватора «Панда», яке обійшлося інвесторам більше ніж 46 млн. гривень. На підприємстві задіяні сучасні світові технології та обладнання, однак, найголовнішим є те, що для котовчан створено 100 робочих місць. Починаючи з серпня 2013 року підприємством надано послуг на 3,7 млн. грн.. Надалі планується розширити види діяльності і створити цехи з переробки зерна на крупи та виготовлення олії.

Планові показники підприємств залізничного транспорту виконані в минулому році в середньому на 104 відсотка. Разом з тим, податок на прибуток більшість з них перераховує до Одеси, що негативно позначається на поповненні міської скарбниці.

Добре розвивається підприємство «Пасавтотранссервіс», 23 автобуси якого забезпечують міжміські та міжнародні перевезення а також працюють на міських маршрутах. На підприємстві створена потужна технічна база та цех механічної обробки деталей.

Якісна та своєчасна експрес доставка товарів мешканцям міста забезпечується п’ятьма операторами (пришвидшена пошта), які успішно конкурують з «Укрпоштою».

Торкнулась у своєму виступі Алла Омельчук і стану розвитку підприємництва в нашому місті, яке, за її словами, зростає в порівнянні з минулими роками. Це свідчить про те, що в місті створено відповідні умови для такого зростання.

Озвучила начальник управління економічного розвитку і тему інвестицій в економіку Котовська. Міська влада і, зокрема міський голова Анатолій Іванов роблять усе можливе, аби в наше місто такі інвестиції залучались.

В минулому році Котовськ взяв участь у міжнародному конкурсі та отримав європейський грант (близько 100 тис. євро за умови співфінансування) на вирішення екологічних проблем,озеленення та збирання і утилізацію ТПВ. Є надія і на інвестиції з Китаю для будівництва заводу з переробки зернових, про що вже писали місцеві ЗМІ. Ведуться перемовини на перспективу щодо будівництва заводу з виробництва добрив. Наразі відомо, що його вартість близько 8 млн. грн.. Одна з іноземних фірм виявила зацікавленість в будівництві в Котовську електростанції на фотоелементах (сонячні батареї), потужність якої може сягати до 20 мегават.

Сьогодні розробляється «Програма соціально-економічного розвитку м. Котовська на 2014 рік», куди планується включити будівництво спортивно-оздоровчого комплексу загальною площею понад 2 тис. кв.м., складовою якого стане 25-ти метровий плавальний басейн. Це наша найближча перспектива, - підкреслила Алла Омельчук. Також опрацьовується можливість створення Центру соціальної реабілітації на базі школи-інтернату, реконструкція дитячого садку № 13 тощо.

Начальник відділу економіки, транспорту та зв’язку Наталя Анчифорова у своєму виступі зупинилась на роботі відділу в минулому році. Відділ, серед іншого, виконує розрахунково-аналітичну функцію, відповідає на запити державних установ та організацій, готує щомісячні звіти про роботу господарського комплексу міста, різноманітні програми, забезпечує реалізацію регуляторної політики тощо. Відділ займається приватизацією комунального майна. Так в 2013 році в плані приватизації було 2 об’єкта (частина котельної по вул.. Комсомольській та колишня будівля пошти в ж\м «Північний»), жоден з яких не було продано. Також відділ координує закупівлю товарів та послуг за рахунок державного і міського бюджетів, розраховує тарифи на послуги, ін.. Робота міського пасажирського транспорту перебуває під постійним контролем працівників відділу. Оперативно вирішуються всі питання пасажироперевезень, в тому числі й скарги на роботу перевізників. В 2013 році проведено 27 засідань конкурсного комітету з визначення перевізників на маршрутах, близько 50 перевірок дотримання графіків руху та правил перевезень пасажирів. Дев’ять автобусів в минулому році було замінено на більш комфортабельні марки «Еталон».

Про основні напрямки роботи відділу торгівлі та підприємницької діяльності розповів присутнім його начальник Роман Гнатенко. За його словами основними функціями відділу є забезпечення контролю за діяльністю об'єктів сфери торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг населенню, дотримання цими суб'єктами законодавства у сфері захисту прав споживачів. Також відділ забезпечує діяльність адміністративної комісії виконавчого комітету. Станом на сьогодення створено реєстр об'єктів сфери торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг до якого включено 695 об'єктів, а саме: 483 у сфері роздрібної торгівлі, 2 - фірмової торгівлі, 46 оптових баз, 57 об'єктів ресторанного господарства та 107 об'єктів сфери надання послуг. Також на території міста діють 3 ринки та 5 місць організованої торгівлі, на яких здійснюють діяльність понад півтори тисячі осіб. З метою належної організації роботи відділом в минулому році видано 655 погоджень на діяльність об'єктів даної сфери, зареєстровано 64 журнали реєстрації перевірок, 63 книги скарг і пропозицій та 22 медичні книжки. Це свідчить про те, що підприємці дотримуються законодавства.

До відділу надійшло в минулому році 115 скарг, 55 з яких було письмових. Всі скарги розглянуто у відповідності до чинного законодавства. Також працівниками відділу за 2013 рік здійснено 110 перевірок об'єктів сфери торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг, до яких залучались представники внутрішніх органів та інших контролюючих служб.

Керівник Центру надання адміністративних послуг Олена Чернега повідомила, що в минулому році до Державного реєстратора Центру звернулось понад 400 осіб, яким видано 211 документів дозвільного характеру, зареєстровано 45 декларацій та надано 401 консультацію. Адміністраторами ЦНАП надано послуг 448 особам а Державними реєстраторами 1475 послуг. В цьому році ЦНАП уклав угоду з Державною міграційною службою та Державною реєстраційною службою в напрямку надання послуг з реєстрації нерухомості. На долю Державної міграційної служби з 67 послуг, які надає Центр припадає 8, частка Державної реєстраційної служби складає 18 послуг, на долю органів місцевого самоврядування припадає 39 послуг і тільки три послуги надає районна Державна адміністрація. В Центрі створено всі умови для зручностей тих, хто звертається. Окрім звичайних робочих днів у вівторок та четвер ЦНАП працює до 20.00, а також надає послуги і по суботам до 16-ї години. Згодом планується збільшити кількість послуг, які надаватиме Центр.

Начальник Державної реєстраційної служби по м. Котовську та Котовському району Котовського міжрайонного управління юстиції Наталя Крутцева поінформувала, що до складу реєстраційної служби входять відділ Державної реєстрації актів громадянського стану, відділ Державної реєстрації майнових прав на нерухоме майно та відділ реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців та легалізації об'єднань громадян.

Так відділом Державної реєстрації майнових прав на нерухоме майно в минулому році прийнято та розглянуто у відповідності до чинного законодавства 3100 заяв від мешканців Котовська та району. Відмовлено у 56 випадках через неналежне оформлення документів.

Відділом Державної реєстрації актів громадянського стану в 2013 році зареєстровано в місті та районі 770 народжень дітей, 1034 померлих осіб, 394 укладання шлюбу та 51 розірвання шлюбу. До фахівців вказаного відділу віднедавна можна записатися через мережу Інтернет, що значно економить час тих, хто потребує послуг РАГСу.

Начальник відділу Державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців Алла Кравченко повідомила, що станом на 1 січня 2014 року на обліку в місті та районі знаходиться 642 юридичні особи та 2940 фізичних осіб — підприємців. За період з липня 2013 року відділом зареєстровано 8 юридичних осіб, припинено діяльність 7 юридичних осіб, внесено змін до установчих документів 31 особі, змін до відомостей 46 особам, на запити надано 295 довідок та витягів з Державного реєстру. Зареєстровано 147 фізичних осіб-підприємців, припинили діяльність 96 осіб-підприємців, внесено рішень щодо припинення діяльності 202 фізичних осіб-підприємців, внесено змін до відомостей 130 особам, на запити надано 570 довідок та витягів.

Далі учасники прес-конференції відповіли на питання журналістів. Так начальник управління економічного розвитку Алла Омельчук на питання щодо конкуренції на ринку хлібно-булочних виробів в нашому місті повідомила, що до Котовська завозять та реалізують свою продукцію підприємства з міст Одеси, Хмельницького і деяких найближчих районів. Також в місті є приватна пекарня, яка виготовляє близько 300 кг. виробів на добу. Щодо долі колишнього залізничного хлібозаводу, Алла Омельчук зауважила, що цей об'єкт є на балансі Фонду Держмайна, який неодноразово виставляв його на продаж. На жаль, покупців не знайшлося.

Коментуючи питання легалізації робочих місць та заробітної плати начальник управління економічного розвитку сказала, що в цьому напрямку постійно працює комісія з легалізації заробітної плати, до складу якої входять представники управління праці, прокуратури, податкової, Центру зайнятості населення, юстиції, управління економічного розвитку, ін. В минулому році було проведено 88 перевірок, за окремими випадками до прокуратури направлялись представлення. Зазвичай, після цього підприємці легалізують найманих працівників, яким в 2013 році до-нараховано заробітної плати 24 тис. грн.

На питання щодо роботи філій Укрпошти та Укртелекому в Котовську начальник відділу економіки, транспорту та зв’язку Наталя Анчифорова зазначила, що Укрпошта виконала план в минулому році лише на 87% та отримала прибутків близько 9 млн. грн. Сучасність вносить свої корективи, адже населення все частіше використовує Інтернет для листування і спілкування, і це не може не позначитись на роботі Укрпошти. Показники роботи Укртелекому кращі. Підприємство виконало план на 101%, в тому числі через збільшення кількості абонентів, підключених до мережі Інтернет. Сьогодні філія Укртелекому в Котовську нараховує понад 10 тис. абонентів.

Начальник відділу торгівлі та підприємницької діяльності Роман Гнатенко відповідаючи на питання щодо скарг населення на порушення їх прав, як споживачів повідомив, що переважна більшість скарг стосувалась промислової групи товарів, серед якої складно-побутова техніка. Скарг на неякісні продукти харчування було дуже мало. В основному такі питання залагоджуються між покупцем та продавцем на місці. У окремих випадках при надходженні скарг відділом проводяться позапланові перевірки. Роман Гнатенко зазначив, що споживачі мають бути теж більш уважними при купівлі тих чи інших товарів, звертати увагу на гарантії, та знати свої права, передбачені чинним законодавством. Відповідаючи на питання щодо роботи адміністративної комісії начальник відділу торгівлі та підприємницької діяльності сказав, що в минулому році було розглянуто 131 адміністративну справу, більшість з яких стосувались порушень правил благоустрою міста. (ст. 152 КУАП).

Доля Котовського цукрового заводу теж зацікавила журналістів. Алла Омельчук повідомила, що це підприємство вже не існуватиме, як цукропереробне. Нові власники сьогодні демонтують обладнання.

На питання щодо того, чи сплачує новий власник заводу кошти до міського бюджету, заступник міського голови Наталя Власюк повідомила, що наразі триває оформлення прав власності. Цей процес затягується через незавершену процедуру банкрутства. Інтереси міста в даному випадку представляє податкова інспекція, яка вже висунула претензії до судді, що розглядає дану справу, про недовіру до арбітражного керуючого. На початку лютого відбудеться чергове судове засідання де останній має відзвітувати та здати ліквідаційний баланс, і тільки після цього ми зможемо примусити нового власника заводу сплачувати за землю.

Стосовно регулювання цін на окремі продукти харчування начальник відділу торгівлі та підприємницької діяльності Роман Гнатенко поінформував, що ціни контролюються Держцінінспекцією. Є перелік товарів, на які встановлено граничні надбавки у відповідності до розпорядження голови Одеської ОДА від 2008 року. Це соціально значущі продукти, перелік яких включає 15 позицій. Наш відділ щодекадно моніторить ціни і звітує перед облдержадміністрацією, - зазначив Роман Гнатенко.

Чи підвищуватиметься вартість проїзду в міських маршрутках в поточному році, адже перевізники вже звертались з таким проханням? На це питання була надана відповідь, що наразі, підвищення платні не розглядається. Також не планується збільшувати вартість оренди землі в нашому місті. Не на часі і підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги.

Чому "відмінили” парковку по вул. Леніна, яка приносила прибуток до міського бюджету близько 30 тис. грн. на рік? Як пояснила начальник відділу економіки, транспорту та зв’язку, законодавство вимагає встановлення паркоматів на парковках. Вартість одного паркомату, який має "обслуговувати” 20 автомобілів понад 40 тис. грн. Таких коштів в бюджеті немає, як немає і бажаючих підприємців, які б встановили паркомати власним коштом.

На міському продовольчому ринку вже багато років чекає на реконструкцію будівля колишнього олійно-рибного корпусу. Чи розглядається питання щодо його відновлення? Як пояснила начальник управління економічного розвитку Алла Омельчук, корпус, який було збудовано у 1958 році, вже обстежувався фахівцями, які дійшли висновку, що його реконструкція є недоцільною, адже приміщення аварійне. Найкращий варіант полягає у будівництві на цьому місці нової сучасної споруди. Коштів в бюджеті міста на це немає, тому таке будівництво залишається у перспективі комунального підприємства "Котовський міський ринок”.

На питання щодо діяльності на території міста великої кількості ломбардів та інших фінансових установ, які пропонують населенню кредитування, відповів начальник відділу торгівлі та підприємницької діяльності Роман Гнатенко. Він пояснив, що за такими структурами контроль має здійснювати Національний Банк України. Міська влада немає впливу на ці установи, і не може їх контролювати. Також він відповів на питання щодо Програми підтримки малого і середнього підприємництва в м. Котовську. Роботу в цьому напрямку проводить і міська спілка підприємців та регіональний Фонд підтримки підприємництва в Одеській області.

Для підприємців проводяться семінари та інші заходи, надається дієва консультативна допомога, матеріально підтримуються бізнес-плани тощо. Нажаль, спостерігається певний спад активності наших підприємців щодо просування власних ідей, пропозицій та бізнес-планів. Міська влада завжди готова підтримати підприємців, створити їм найсприятливіші умови, особливо коли мова йде про інноваційні ідеї та конкретні бізнесові пропозиції.

Це підтвердив і голова депутатської комісії з питань економіки, підприємництва, транспорту, зв'язку та торгівлі Олександр Плахотний. За його словами депутатський корпус в цілому і комісія, яку він зокрема очолює, роблять все можливе, аби підприємці нашого міста завжди відчували турботу про себе, сприяють вирішенню їх нагальних питань.

Учасники прес-конференції відповіли на низку інших питань щодо роботи господарського комплексу міста.

Петро Лютенко



















Категорія: Новини | Додав: Leo (31-Січ-2014)
Переглядів: 526 | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright  ТГ "Форпост-Котовськ" © 2025 Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання на //forpost-kotovsk.at.ua
Зробити безкоштовний сайт з uCoz