Форпост-Котовськ-каталог новин, статей, інформацій
Категорії розділу
Новини [1111]
Відео новини - Котовське телебачення [487]
Відео матеріали ТРК "Котовське ефірне телебачення"
Матеріали Форпосту [36]
Статті котовських авторів [243]
Благоустрій і санітарія - громадська інспекція [9]
Місцеве самоврядування міста [24]
Офіційні матеріали-міський голова [27]
Офіційні матеріали-Котовська міська рада [29]
Офіційні матеріали-виконавчий комітет міської ради [55]
Офіційні матеріали-відділи та управління міськради [366]
Котовська міська Центральна бібліотечна система [26]
Офіційні матеріали - державні органи влади в місті [693]
Котовськ сучасний [114]
Громадсько-політичне, соціально-економічне, культурне життя міста
Котовськ історичний [5]
Котовськ літературний [42]
Гурт поетів-втікачів "Кульгаве Число" [1]
Найцікавіше із Всесвітньої мережі Інтернет [43]

Меню сайту

Пошук

Свята України
Праздники Украины

Прогноз погоди

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 490

Форма входу

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 12-Тра-2024, 18:40

Головна » Статті » Статті котовських авторів

Котовская дружина "Бирзула" (ОНОВЛЕНО + Статут формування)
В Котовске предприниматели обеспечат общественный порядок.

 


29 мая на заседании исполнительного комитета Котовского горсовета было принято решение о регистрации «Котовской городской добровольной дружины «Бирзула». Новое гражданское формирование создано с целью обеспечения общественного порядка в городе.

Добровольная дружина «Бирзула»- это инициатива предпринимателей нашего города. Как рассказал нам руководитель дружины Валентин Перлей, Котовский союз предпринимателей в первую очередь интересует безопасность всех котовчан и их спокойствие, а также сохранность нашей государственной границы. Для этого предпринимателями были собраны средства на покупку бронежилетов для Котовского погранотряда. После этого по инициативе Валентина Перлея, Василия Шепитко, Валерия Спивака и Валерия Панепалюка было принято решение о создании дружины «Бирзула».

В составе формирования «Бирзула» около 40 предпринимателей нашего города. Многие из них старались обеспечить сохранность общественного порядка своими силами, активно помогали при организации избирательного процесса на внеочередных президентских выборах 25 мая. При этом Котовский союз предпринимателей не связан официально ни с какой политической силой, и их дружина будет незаангажирована. Как объяснил нам Валентин Перлей, главное, что объединяет членов нового формирования - патриотизм и любовь к Украине.

Дружина «Бирзула» будет тесно сотрудничать с местной властью и правоохранительными органами. Кроме защиты жизни котовчан и предупреждения преступлений, члены формирования при необходимости также будут помогать спасателям в период чрезвычайных ситуаций. Функционировать общественная дружина будет только в пределах города Котовска.

Кроме вопросов общественного спокойствия Котовский союз предпринимателей уже не один год занимается спонсорством и меценатством. Особое внимание уделяется развитию спорта в нашем городе. Члены союза выделяли средства на ремонт спортивных объектов, покупку необходимого инвентаря, проведение соревнований. Более 12 лет в Котовске действует частный футбольный клуб «Бирзула».В ближайшее время предприниматели планируют собрать средства на покупку настоящего боксерского ринга для спортивной секции. Также в планах-благоустройство стадиона, необходимо для спортсменов создать все условия для занятий.

Как было озвучено на заседании исполкома, все учредительные документы общественной организации согласованы с правоохранительными органами. После недолгого обсуждения все члены исполкома единогласно проголосовали за регистрацию нового общественного формирования.

Дальчук Татьяна.

 

С Т А Т У Т

громадського формування з охорони громадського порядку
«Котовська міська добровільна народна дружина «Бірзула» 

 

 

  1. Загальні питання

 

1.1. Громадське формування з охорони громадського порядку«Котовська міська добровільна народна дружина «Бірзула»  (далі - Формування) створюється відповідно до Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону».

1.2. Формування створюється як громадське об’єднання на добровільних засадах з метою сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні кримінальних і адміністративних правопорушень і злочинів, захисті  життя та здоров’я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятування людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій.

1.3. Правовою основою діяльності формування є Конституція України, Закон України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», інші закони України, акти Президента України і Кабінету Міністрів України, рішення органів місцевого самоврядування з питань охорони громадського порядку, боротьби зі злочинністю та адміністративними правопорушеннями, а також Статуту формування.

1.4. Формування є юридичною  особою з  моменту його реєстрації, має рахунки в установах банків,  печатку із власним найменуванням, штамп, символіку  та інші необхідні реквізити.

1.5. Формування є неприбутковою організацією.

1.6. Формування відповідає за своїми зобов’язаннями усім належним йому майном, від свого імені набуває майнові та немайнові права та обов’язки, може виступати позивачем та відповідачем у суді, арбітражному та третейському судах.

1.7. Повна назва формування: Громадське формування з охорони громадського порядку « Котовська міська добровільна народна дружина «Бірзула».

Скорочена назва: КМДНД «Бірзула».

  1. Формування діє в межах міста Котовська Одеської області.

            1.9.Місцезнаходження формування: Україна, Одеська область, м. Котовськ, Привокзальна площа, 3В.

 

  1. Основні завдання формування

 

2.1.1. У сфері охорони громадського порядку:

 - надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні охорони громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні кримінальним і  адміністративним правопорушенням;

- інформування органів та підрозділів внутрішніх справ про вчинені або ті що готуються кримінальні правопорушення,   місця зосередження злочинних угрупувань;

- сприяння органам внутрішніх справ у виявлені кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян  від злочинних посягань, участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі із дитячою бездоглядністю і правопорушенням неповнолітніх;

- допомога в охороні громадського порядку при проведенні масових заходів;

- участь у проведенні заходів, пов’язаних з охороною природних ресурсів, державного та громадського майна;

- участь у проведенні індивідуально – виховної роботи з підобліковими  категоріями осіб, схильних до скоєння злочинів та інших правопорушень;

- надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин,  які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення

 

2.1.2. У разі виникнення надзвичайних ситуацій:

- участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин;

- надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли в результаті нещасних випадків або правопорушень, а також тим, хто знаходиться в громадських місцях у безпомічному стані.

 

  1. Права формування

 

Для виконання своїх завдань формування та його члени мають право:

3.1. Брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку, державного кордону, будівель, споруд, об’єктів інфраструктури та матеріальних цінностей разом з працівниками правоохоронних органів, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України.

3.2. Вживати  спільно з працівниками органів внутрішніх справ заходи щодо припинення кримінальних і адміністративних правопорушень та злочинів.

3.3. Представляти і захищати інтереси своїх членів у державних органах, на підприємствах , в установах, організаціях та навчальних закладах.

3.4. Взаємодіяти з іншими органами громадської самодіяльності, що беруть участь у заходах спрямованих на:

- проведення індивідуально-профілактичної роботи з особами, схильними до вчинення кримінальних і  адміністративних правопорушень та злочинів;

- надання допомоги у запобіганні та припиненні кримінальних правопорушень у сфері економіки, податного законодавства, а також пияцтвом, наркоманією, порушень правил торгівлі та упорядкування території міста;

-  охорону природи, пам’яток історії та культури, об’єктів, де зберігаються кошти та матеріальні цінності;

- забезпечення безпеки дорожного руху.

3.5. Вносити до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, та організацій, незалежно від форм власності, пропозиції щодо запобігання кримінальним і адміністративним правопорушенням, виникненню причин та умов, які сприяють їх вчиненню;

3.6. Брати участь у роботі по пропаганді  та агітації правових знань серед населення.

3.7. Формування провадить свою діяльність під контролем органів внутрішніх справ, підрозділів Державної прикордонної служби шляхом:

- спільного з працівниками органів внутрішніх  справ, прикордонниками патрулювання  і  виставлення постів  на  вулицях, майданах,  залізничних вокзалах,  у місцях компактного  проживання громадян,  розташування підприємств,  установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників  державного  кордону  в  межах території,   що контролюється   Державною   прикордонною   службою, прикордонної смуги;  участі  в  забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевих рад;

            - проведення,  разом з прикордонниками огляду  на  маршрутах можливого руху порушників державного кордону,  місць їх укриття, транспортних засобів,  суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб;

 

            - взяття участі у здійсненні заходів правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.

 

  1. Структура формування та територія, на якій здійснюється його діяльність.

 

4.1. Керівництво формуванням, поточну діяльність та координацією дій формування здійснюється виконавчим органом – штабом, який є підзвітним і підконтрольним загальним зборам.

4.2. У формуванні можуть бути створені такі структурні підрозділи, як загони.

4.3. В загонах формування може бути не менше ніж 10 і більше членів.

4.4. За облік, зберігання, своєчасне оформлення фінансових документів, фінансовий контроль за витратою коштів несе відповідальність бухгалтер.

4.5.Формування діє в межах міста Котовська Одеської області.

 

  1. Створення та діяльність керівних і виконавчих органів формування,

їх повноваження.

 

5.1. Вищим керівним органом формування є загальні збори членів формування (далі – загальні збори).

5.2. Загальні збори скликаються не рідше одного разу на рік.

5.3. Очолює формування голова – начальник штабу та його заступник, які обираються відкритими голосуваннями на загальних зборах членів формування терміном на 2 роки.

5.4. Позачергові загальні збори можуть бути скликані на вимогу виконавчого органу, або не менше 20 відсотків загальної кількості членів формування, чи на вимогу ревізійної комісії.

5.5. Не пізніше ніж за 10 календарних днів до дати проведення загальних зборів члени формування повідомляються про порядок денний, дату і місце їх проведення.

5.6. Загальні збори є правоможними, якщо на них присутні не менше 50 відсотків членів формування. У разі відсутності кворуму визначається нова дата і місце проведення загальних зборів, про що лени формування повідомляються додатково.

5.7. Рішення на загальних зборах приймаються простою більшістю голосів, оформлюється протокол, що підписується головуючим та секретарем зборів. Протокол підлягає постійному зберіганню.

5.8. Рішення, прийняті на загальних зборах, є обов’язковими для всіх членів формування, в тому числі тих, що не голосували за прийняття цього рішення,  крім рішень, що стосуються майнових прав і обов’язків членів формування, які є обов’язковими тільки для тих членів, що голосували за їх прийняття.

5.9. До виключної компетенції загальних зборів належить:

- прийняття статуту формування та внесення змін до нього;

- затвердження складу та обрання керівника виконавчого органу формування, його заступників;

- затвердження порядку прийняття та виключення громадян за їх заявою вкладу членів формування;

- затвердження кошторису формування;

- прийняття рішення про припинення діяльності формування;

- затвердження порядку відшкодування витрат на використання приватних транспортних засобів;

- затвердження річного звіту про діяльність формування та висновки ревізійної комісії;

- вирішення питання щодо сплати членських внесків та їх розміру;

- вирішення питання по призначення та розмір матеріального або іншого виду заохочення членів формування;

- затвердження структури формування;

- вирішення питання щодо відчуження основних фондів формування;  

 

5.10. До компетенції виконавчого органу – штабу належить:

- підготовка кошторису формування, річного звіту про діяльність формування;

- ведення обліку посвідчень і нарукавних пов’язок членів формування;

- укладання договорів на користування майном фізичних і юридичних осіб, у тому числі транспортними засобами, інвентарем, засобами зв’язку, тощо;

- ведення документації, бухгалтерського обліку та подання звітності;

- організація проведення загальних зборів;

- вирішення питань діяльності формування у період між загальними зборами, крім тих, що віднесені до виключної компетенції Загальних зборів;

- обрання заступника керівника виконавчого органу, висловлення недовіри керівнику виконавчого органу у порядку, визначеному цим Статутом.

5.11. Керівник виконавчого органу забезпечує виконання рішень загальних зборів та рішень виконавчого органу, діє без довіреності від імені формування, укладає в межах своєї компетенції угоди, розпоряджається коштами формування відповідно до затвердженого кошторису.

5.12. Засідання виконавчого органу проводиться не рідше одного разу на три місяці і скликаються його керівником. Рішення виконавчого органу приймається не менше ніж 2/3 голосів усіх його членів.

5.13. Для здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю виконавчого органу із числа формування обирається ревізійна комісія.

5.14. Порядок діяльності ревізійної комісії та її кількісних склад затверджується загальними зборами.

5.15. Рішення загальних зборів щодо затвердження річного звіту про діяльність формування, його кошторису, розміру членських внесків приймається з урахуванням висновків ревізійної комісії.

5.16. Ревізійна комісія зобов’язана вимагати позачергового скликання загальних  зборів у разі виявлення зловживань, вчинених членами виконавчого органу.

 

6. Умови і порядок прийняття громадян до складу формування і вибуття з нього

 

6.1. Членами формування можуть бути громадяни трудових колективів підприємств, організацій, установ міста всіх форм власності, окремі громадяни, які зацікавлені в охороні громадського порядку на території  м. Котовська.

6.2. Члени формування можуть бути громадяни України, які досягли 18-річного віку та спроможні за своїми діловими, моральними якостями і станом здоров’я виконувати на добровільних засадах взяті на себе зобов’язання.

6.3. Члени формування можуть брати участь у забезпеченні правопорядку за місцем реєстрації формування після проходження відповідної правової і спеціальної підготовки в органах внутрішніх справ та одержання в органі місцевого самоврядування посвідчення і нарукавної пов’язки члена формування.

6.4. Не можуть бути членами формування особи, які порушують громадський порядок, особи,  судимість з яких не знята, або  не погашена в установленому законом порядку, раніше засуджені за умисні злочини, хворі на алкоголізм і наркоманію, визнані у судовому порядку недієздатними чи обмежено дієздатними  та інші особи у випадках, передбачених законами України.

6.5. Громадяни приймаються до складу формування та виключаються з нього за їх заявою у порядку, встановленому загальними зборами.

6.6. У разі вчинення членом формування діяння, несумісного з подальшим перебуванням його у складі формування, або несумісного ставлення до виконання своїх обов’язків, члена формування може бути виключено із складу формування рішенням зборів за поданням виконавчого органу.

6.7. Члени формування мають право носити формений одяг, зовнішній вид, якого затверджується виконавчим органом формування.

 

7.Статутні обов’язки та права членів формування

 

7.1. Члени формування зобов’язані:

- брати активну участь в охороні громадського порядку, припиненні кримінальних і адміністративних порушень і злочинів та запобіганню їм;

- своєчасно повідомляти керівництво (штаб) формування, правоохоронні органи про відомі їм факти злочинів, що готуються, або вчинених злочинів, про інші надзвичайні обставини, які загрожують безпеці громадян, підприємств, установ, організацій, а також вживати заходів до подолання їх наслідків;

- знати і суворо дотримуватися вимог чинного  законодавства України з питань охорони громадського порядку, вести профілактичну роботу, щодо недопущення вчинення адміністративних правопорушень і злочинів на підприємствах, установах, організаціях та інших громадських місцях;

- виявляти причини та умови, які можуть призвести до злочинної діяльності і вжити заходів для їх усунення;

- виходити на чергування по охороні громадського порядку згідно графіку, складеному керівництвом формування;

- при виконанні обов’язків при собі мати особисте посвідчення члена формування з охорони громадського порядку;

- при зверненні працівників правоохоронних органів, депутатів всіх рівнів, керівників установ, організацій сприяти їм у зупиненні правопорушень.

7.2. Члени формування під час виконання своїх обов’язків з охорони громадського правопорядку після обов’язкового пред’явлення посвідчення члена формування мають право:

- вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення кримінальних і адміністративних правопорушень, злочинів, додержання режиму державного кордону;

- у разі виникнення підозри у вчиненні кримінальних і адміністративних правопорушень або злочину перевіряти у громадянина документи, що посвідчують їх особу після обов’язкового пред’явлення свого посвідчення члена формування з охорони громадського порядку;

- затримувати і доставляти до правоохоронних органів, громадських пунктів охорони осіб, які не виконують вимог щодо припинення правопорушень і злочинів;

- у разі відсутності працівників правоохоронних органів складати згідно з чинним законодавством протокол про адміністративне правопорушення на осіб, які їх скоїли;

- у невідкладних випадках використовувати транспортні засоби, що належать громадянам, підприємствам, організаціям (за їх згодою), крім транспортних засобів дипломатичних, консульських та інших представництв іноземних держав, транспортних засобів спеціального призначення, для доставляння до лікувальних закладів осіб, що перебувають у безпомічному стані, а також осіб, які потерпіли від нещасних випадків або правопорушень і потребують допомоги;

- у разі порушення  водіями правил дорожнього руху, створення реальної загрози життю або здоров’ю громадян спільно з правниками правоохоронних органів вживати заходів щодо припинення цього правопорушення, а також не допускати осіб, які не мають документів, або перебувають у стані сп’яніння, до подальшого керування транспортними засобами;

- в установленому порядку застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони, необхідну оборону при крайній необхідності.

 

  1. Застосування заходів фізичного впливу і

спеціальних засобів членами формування

8.1. Член формування під час спільних з працівниками органів внутрішніх справ, прикордонниками виконання покладених на них завдань з охорони громадського порядку мають право застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, у випадку і порядку, передбачених законом.

8.2. Про намір застосувати силу і спеціальні засоби члени формування повинні попередити осіб, проти яких він здійснюватиметься (якщо можливо в ситуації, що склалася). Без попередження фізична сила і спеціальні засоби можуть застосовуватися, якщо виникла безпосередня загроза життю або здоров’ю члена формування, іншого громадянина, працівника органів внутрішніх справ, військовослужбовця Державної прикордонної служби.

8.3. Не дозволяється застосування заходів фізичного впливу і спеціальних засобів до жінок з явними ознаками вагітності, осіб похилого віку або з явними ознаками інвалідності та малолітніх, крім випадків вчинення ними групового нападу, що загрожує життю і здоров’ю людей, членів формування, працівників органів внутрішніх справ, військовослужбовців Державної прикордонної служби, або збройного нападу чи збройного опору.

8.4. У разі неможливості уникнути застосування заходів фізичного впливу або спеціальних засобів члени формування не можуть перевищувати міри, необхідної для припинення правопорушення, а також зобов’язані звести до мінімуму можливість заподіяння шкоди здоров’ю правопорушника та інших громадян. У разі заподіяння такої шкоди члени формування забезпечують надання допомоги потерпілим у найкоротший термін.

8.5. Про поранення або смерть правопорушника, що сталися внаслідок застосування заходів фізичного впливу і спеціальних засобів, члени формування повинні негайно сповістити відповідні органи внутрішніх справ і прокуратури, підрозділи Державної прикордонної служби.

8.6. Перевищення повноважень із застосуванням сили, а також спеціальних засобів тягне за собою відповідальність згідно із законом.

8.7. Члени формування, які мають дозвіл органу внутрішніх справ на придбання, зберігання і застосування спеціальних засобів самооборони, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, вправі під час виконання своїх обов’язків разом з працівниками органів внутрішніх справ або військовослужбовцями Державної прикордонної служби застосувати власні або видані їм спеціальні засоби для:

8.7.1. Самозахисту і захисту громадян від нападу та інших дій, що створюють загрозу їх життю або здоров’ю;

8.7.2. Припинення групових порушень громадського порядку та державного кордону;

8.7.3. Відбиття нападу на будівлі, приміщення державних і громадських організацій, підприємств, установ, транспортні засоби, а також громадян та їх особисту власність;

8.7.4. Затримання і доставляння до органу внутрішніх справ, підрозділу Державної прикордонної служби, громадського пункту охорони порядку осіб, які вчинили кримінальні чи адміністративні правопорушення, продовжують заподіювати шкоду оточуючим громадянам або чинять опір;

8.7.5. Припинення в разі потреби опору працівникам органів внутрішніх справ та військовослужбовцям Державної прикордонної служби, іншим особам, які виконують службові або громадські обов’язки з охорони громадського порядку і державного кордону та боротьби з кримінальними правопорушеннями.

8.8. Членам формування забороняється під час виконання своїх обов’язків з охорони громадського порядку і Державного кордону використовувати холодну та вогнепальну зброю, в тому числі мисливську, яка згідно із законодавством перебуває в їх особистому використанні.

 

9. Матеріальне забезпечення формування

9.1. Майно формування становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі.

9.2. Майно формування може формуватися на рахунок:

- майна, переданого органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями та фізичними особами для забезпечення його діяльності, у тому числі службових приміщень, необхідного інвентарю та засобів зв’язку;

- коштів, отриманих з місцевого бюджету, членських внесків, добровільних внесків юридичних і фізичних осіб, а також джерел, не заборонених законодавством.

9.3. Формування може користуватися на договірних засадах майном юридичних і фізичних осіб, у тому числі транспортними засобами, інвентарем та засобами зв’язку.

9.4. Відшкодування витрат на використання приватних транспортних засобів здійснюється за рахунок коштів формування у порядку, встановленому загальними зборами.

9.5. Правоохоронні органи можуть у разі потреби надавати на договірних засадах формуванню на період чергування або проведення цільових заходів мобільні, радіотехнічні та спеціальні засоби, інші предмети екіпіровки нарядів.

9.6. Формування проводить фінансово – господарську діяльність та веде бухгалтерський облік і звітність в установленому порядку.

9.7. Формування не має права займатися підприємницькою або іншою діяльністю, що має на меті одержання прибутку.

9.8. Збитки, заподіяні майну члена формування чи майну членів його сім’ї у зв’язку з виконанням ним обов’язків з охорони громадського порядку і Державного кордону, можуть бути відшкодовані за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету з наступним стягненням цієї суми з винних осіб у встановленому законом порядку.

 

10. Правові гарантії і соціальний захист членів формування з охорони громадського порядку

10.1. Члени формування перебувають під захистом закону згідно Конституції України та чинного законодавства.

10.2. Злісна непокора членам формування, а також його образа та інші дії, що перешкоджають виконанню покладених на нього обов’язків, тягнуть за собою відповідальність згідно чинного законодавства.

 

11. Внесення змін до Статуту формування

11.1. Про наміри внесення зміни до Статуту після його реєстрації формування повідомляє орган, який здійснив реєстрацію, не пізніше ніж 5 днів до проведення загальних зборів, на яких має розглядатися питання про внесення таких змін.

11.2. Про зміни, внесені до Статуту після його реєстрації, формування повідомляє реєструючий орган у 5 – денний термін.

 

12. Припинення діяльності формування

12.1. Діяльність формування може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону.

12.2. У разі порушення формуванням вимог законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу або прокурора його діяльність може бути заборонена за рішенням суду в установленому законом порядку.

12.3. Ліквідація формування проводиться призначеною загальними зборами комісією.

12.4. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління справами формування. Ліквідаційна комісія публікує інформацію про ліквідацію формування в одному з друкованих засобів масової інформації із зазначенням терміну подання кредиторами своїх претензій, оцінює наявне майно формування, виявляє його дебіторів і кредиторів та розраховується з ними, вживає заходів до сплати боргів формування третім особам, а також його членам, складає ліквідаційний баланс та подає його загальним зборам.

12.5. Майно і кошти формування після розрахунків  з оплати праці осіб, які працюють на умовах найму, та виконання обов’язків перед кредиторами використовуються для виконання статутних завдань.

12.6. Майно, передане формуванню у користування, повертається у натуральній формі.

12.7. Після ліквідації формування реєструючий орган приймає рішення щодо скасування запису про його реєстрацію.

 

 

Начальник  штабу КМДНД «Бірзула»  ______________              В.С.Перлей

 

Категорія: Статті котовських авторів | Додав: Tanechka (01-Чер-2014)
Переглядів: 635 | Рейтинг: 4.8/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright  ТГ "Форпост-Котовськ" © 2024 Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання на //forpost-kotovsk.at.ua
Зробити безкоштовний сайт з uCoz