Форпост-Котовськ-каталог новин, статей, інформацій
Категорії розділу
Відділ статистики у Котовському районі [1]
Лінійний відділ міліції на станції Котовськ [221]
Міський відділ ГУ МВС України в Одеській області [451]
Об'єднана державна податкова інспекція [20]
Управління пенсійного фонду в м.Котовськ [0]

Меню сайту

Пошук

Свята України
Праздники Украины

Прогноз погоди

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 490

Форма входу

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 25-Кві-2024, 23:48

Головна » Статті » Офіційні матеріали - державні органи влади в місті » Об'єднана державна податкова інспекція

ВІСТІ З ПОДАТКОВОЇ

За відсутність електронної касової стрічки не штрафуватимуть до 1 січня 2014 року


З метою запобігання сплати штрафів, всі котовські суб’єкти господарювання, які використовують при розрахунках з покупцями РРО (а їх 250) вже приєднали до існуючої касової техніки відповідні модеми для передачі копій розрахункових документів і фіскальних звітів, або придбали нову техніку.

Але, Президент України Віктор Янукович підписав Закон України №357-VII, яким внесено зміни до терміну настання відповідальності за неподання електронної звітності і платникам надано більше часу на перехідний період.

Згідно із законом, фінансова відповідальність настає з 1 січня 2014 року. До цього часу за неподання електронної звітності платників, які використовують касові апарати, не штрафуватимуть.

Нагадаємо, що починаючи з 2013 року користувачі касової техніки повинні звітувати до органів Міндоходів в електронному вигляді.

***

Міндоходів пропонує спростити порядок визначення доходу від продажу нерухомості

Міністерством доходів і зборів України розроблено законопроект „Про внесення змін до статті 172 Податкового кодексу України щодо вдосконалення порядку визначення доходу від відчуження об’єктів нерухомого майна”, який впорядкує розрахунок податків і зборів при операціях з купівлі-продажу нерухомості. Законопроект зареєстровано у Верховній Раді України 5 липня 2013 року за №2539а.

Сьогодні під час продажу та купівлі нерухомого майна фізичні особи сплачують податок на доходи фізичних осіб, збір на обов’язкове державне пенсійне страхування та державне мито. Однак база оподаткування кожного з цих зборів різна.

Так, податок на доходи фізичних осіб сплачується з ціни, яка зазначається у договорі купівлі-продажу, однак не нижче оціночної вартості такого об’єкта. Збір на державне пенсійне страхування – з вартості нерухомого майна, зазначеного в договорі, а державне мито – з суми договору.

Законопроектом №2539а запропоновано встановити однакову базу оподаткування при продажу об’єкту нерухомості для всіх податків та зборів. Розраховуватиметься вона з вартості, зазначеної у договорі купівлі-продажу, однак не нижче оціночної вартості цієї нерухомості.

Тобто, при сплаті належних податків та зборів може використовуватися оціночна вартість нерухомого майна, яка визначена будь-яким суб’єктом оціночної діяльності. Звичайно, якщо він відповідає усім законодавчим вимогам.

Діючі ставки податків та зборів, які сплачуються під час операцій купівлі-продажу, порядок та строки їх сплати законопроектом не змінюються.

***

При переході зі спрощеної системи оподаткування на загальну звітувати потрібно за результатами кварталу, в якому відбувся такий перехід

Фізичні особи-підприємці, які: зареєстровані протягом року в установленому законом порядку; перейшли зі спрощеної системи оподаткування на загальну, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому розпочато таку діяльність або відбувся перехід за загальну систему оподаткування.

Вперше зареєстровані підприємці в декларації також зазначають інформацію про майновий стан та доходи станом на дату державної реєстрації.

Декларації подаються протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.

Платник повинен самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у такій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку.

Для відображення результатів діяльності фізичні особи-підприємці заповнюють додаток 5 «Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб, отриманих фізичною особою-підприємцем від провадження господарської діяльності» до податкової декларації наступним чином:

- у частині І «Доходи від провадження господарської діяльності» зазначається сума одержаного доходу, витрати, пов’язані з господарською діяльністю, сума чистого оподатковуваного доходу;

- у частині ІІ «Розрахунок податкових зобов`язань» - сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті до бюджету за результатами кварталу. Крім цього, фізична особа самостійно розраховує та зазначає суму авансових платежів на підставі очікуваного чистого доходу.

Порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою-підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування регулюється положеннями ст. 177 Податкового кодексу України.

***

Запрацював „Електронний кабінет платника податків”

Новий сервіс Міндоходів „Електронний кабінет платника податків” розпочав свої роботу у тестовому режимі. Першими ознайомитися з можливостями сервісу зможуть великі платники податків, а в подальшому він буде доступним для всіх категорій платників.

Електронний кабінет - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, після авторизації.

Експерти Міндоходів новий сервіс вважають кроком до онлайнових відносин платника з працівниками органів доходів і зборів. Перевагами нового сервісу є подання податкової звітності в режимі реального часу. Платник одразу ж буде бачити, як показники його звітності вплинули на його стан розрахунків з бюджетом.

Податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів видаватиметься одна квитанція про прийняття декларації.

У подальшому можливості Електронного кабінету будуть розширюватися. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги тощо.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою knp.minrd.gov.ua або на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. При встановленні програмного забезпечення потрібно користуватися браузером Internet Explorer.

Нагадаємо, що цифровий підпис підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів. Котовські платники та платники сусідніх районів можуть безоплатно отримати сертифікати електронних еключів у Котовській ОДПІ, кабінет 11, тел: 2-15-51.

***

Порядок звітування за нововідведеною земельною ділянкою

Суб’єкт господарювання, який протягом року отримав право власності (користування) на земельну ділянку, подає річну податкову декларацію або щомісячні декларації за типом «Звітна». Зазначені декларації подаються до територіального органу Міндоходів України за місцезнаходженням земельної ділянки.

У випадку, якщо платник на поточний рік вже звітував за земельні ділянки, що перебувають у його власності (користуванні), а право власності на інші ділянки отримано протягом року, такий суб’єкт господарювання має подати нову звітну декларацію. Зробити це необхідно за місцезнаходженням таких земельних ділянок протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому виникло таке право.

Нагадуємо, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого подають територіальному органу Міндоходів України податкову декларацію на поточний рік. Декларація подається за місцезнаходженням земельної ділянки з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

***

Заповнення поля «Головний бухгалтер» при поданні звітності електронкою, якщо посада головного бухгалтера відсутня

Якщо у платника податків штатним розкладом не передбачено посаду головного бухгалтера, то при поданні звітності в електронному вигляді електронні цифрові підписи (далі – ЕЦП) посадових осіб накладаються у такому порядку: першим - ЕЦП керівника, другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника.

Нагадаємо, платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Після підготовки такого документу на нього накладаються електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків у такому порядку: першим - ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим - ЕЦП керівника, третім - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

Відповідна норма визначена р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233.

***

Сім котовських громадян безперешкодно провели процедури під час перетину митного кордону

7 декларацій про майновий стан та доходи надійшло від громадян, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, всім їм видані довідки про сплату або про відсутність податкових зобов’язань

Впродовж 2012 року на постійне місце проживання побажали виїхати 14 осіб, які своєчасно здекларували доходи і отримали довідки для безперешкодного перетину кордону.

Відповідно до Податкового кодексу платники податку - резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов’язані подавати до органу ДПС за місцем свого проживання податкову декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду. Орган ДПС протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації зобов’язаний перевірити визначене податкове зобов’язання, сплату належної суми податку і видати довідку про таку сплату та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку, що надається до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення процедур.

***

Котовчанам, що скористалися правом на податкову знижку повернуто 98 тисяч гривень податку на доходи фізичних осіб

З них найбільша сума - компенсація витрат на освіту.

Податкова знижка надається за наслідками минулого звітного 2012 року у разі подання громадянами Декларації про майновий стан і доходи до податкової інспекції за місцем реєстрації.

Слід зазначити, що таку Декларацію можна подати до кінця 2013 року.

В цілому, з початку 2013 року до Котовської ОДПІ громадянами подано 182 декларації у зв‘язку з реалізацією права на податкову знижку, у яких заявлено до повернення 98,2 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.

За результатами декларування витрат у 2012 році, 220 громадян отримали компенсацію понесених витрат на суму 188,6 тис. грн.

***


Заступник начальника Котовської ОДПІ

Одеської області С.С. Бурдейний

Категорія: Об'єднана державна податкова інспекція | Додав: hunter (26-Лип-2013)
Переглядів: 607 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright  ТГ "Форпост-Котовськ" © 2024 Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання на //forpost-kotovsk.at.ua
Зробити безкоштовний сайт з uCoz