Завдяки злагодженій роботі правоохоронців
та залізничників, було затримано
металошукача, який порушив роботу
залізниці
Співробітники
ЛВ на ст. Котовськ УМВС України на
Одеській залізниці затримали
61-річного чоловіка,
який
в пошуках металу неподалік від колії
викрав муфту, пошкодивши при цьому
кабелі та порушивши роботу залізничного
транспорту.
Під
час огляду наземних пристроїв СЦБ
залізничниками на перегоні Балта –
Перельоти було виявлено, що невідомою
особою пошкоджено кабель зв»язку та
викрадено муфту УПМ – 24. Повідомлення
про це надійшло до чергової частини
лінійного відділу від чергового інженера
зв»язку ШЧ-2 ст. Котовськ. На місце події
негайно виїхала слідчо-оперативна
група.
Вже
через годину правоохоронці
транспортної міліції спільно з
працівниками воєнізованої охорони та
залізничниками неподалік станції Балта
затримали чоловіка, який на велосипеді
перевозив мішок, наповнений металобрухтом.
При ньому були і знаряддя праці –
металошукач та лопата. В мішку, окрім
різного залізяччя, була виявлена
викрадена муфта, та деякі деталі верхньої
будови колії. Місцевий 61-річний житель
Балтського району зізнався працівникам
міліції, що він за допомогою металошукача
«збирав» метал в лісосмузі, яка проходить
поряд з залізницею. Знайдена деталь -
муфта, яка знаходилась в землі, на вид
була досить важкою. Чоловік
не міг одразу
її витягнути,
оскільки вона
досить сильно трималася
у землі.
І тільки відбивши кабелі, що проходили
через муфту, зміг її дістати. Завантаживши
мішок з металом та приладдя на велосипед,
«шукач скарбів» подався до пункту
прийому металобрухту здати знайдене.
Але, завдяки пильності залізничників
та злагодженій роботі правоохоронців
і працівників ВОХОР, було припинено
крадіжку майна залізниці, яка спричинила
порушення роботи залізничного транспорту,
і повернуто
вилучену
муфту Котовській дистанції сигналізації
та зв»язку.
«Муфта
служить для з»єднання кабелю, яким
проходить струм живлення ланцюгів
сповіщення, - розповів 1-й заступник
начальника ЛВ на ст..Котовськ підполковник
міліції Роман Білоус. -
Вихід із строю даної муфти призводить
до хибної зайнятості ділянки на залізниці.
Черговий по станції на пульті це помічає
— і миттю повідомляє про це електромеханіку,
який на місці з’ясовує причину: чи
стався розрив, чи здійснено крадіжку.
У разі крадіжки за справу вже беремося
ми».
Даний
факт внесено до Єдиного
реєстру
досудових
розслідувань
та розпочато
кримінальне
провадження
за ч.1 ст.185 (Крадіжка)
КК України.
Санкція
даної
статті
передбачає
покарання
у вигляді
позбавлення
волі
строком
до трьох
років.
За
словами правоохоронця, якщо
буде встановлено, що умисне
руйнування або пошкодження шляхів
сполучення, засобів зв'язку чи сигналізації
могло спричинити аварію поїзда, то дії
металошукача можуть бути кваліфіковані
і ч.1 ст. 277 КК України. Наразі
проводиться досудове
розслідування.
Наталія
Заблоцька, помічник начальника ЛВ на
ст.Котовськ із ЗГ, майор міліції