Начальник загального відділу міської ради Світлана Кметюк: - Усі письмові
пропозиції, заяви та скарги громадян, що надходять на адресу міськвиконкому,
приймаються особисто начальником загального відділу міськвиконкому та реєструються
у день надходження на реєстраційно-контрольних картах за допомогою комп’ютерної
системи.
У зверненні має
бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зазначена
дата і підпис.
Звернення,
оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними
роз’ясненнями.
Усі письмові
пропозиції, заяви та скарги громадян подаються на резолюцію тільки міському
голові, а в його відсутність – його першому заступнику.
Звернення
розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх
надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але
не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо питання в зверненні потребує
глибшого вивчення і в місячний термін вирішити його неможливо, виконавцю за
погодженням міського голови встановлюється додатковий термін розгляду, про що у
відповіді зазначається, що про остаточне
вирішення заявника буде проінформовано
додатково із зазначенням остаточної дати. При цьому загальний термін вирішення
питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
Матеріал надано для проекту http://forpost-kotovsk.at.ua Порядок використання матеріалів "Форпост-Котовськ"
|