Більш ніж 4
роки назад, а саме в грудні 2007 р. за ініціативою міського голови А.П. Іванова
на базі загального відділу міської ради розпочав свою роботу телефон
«зворотнього зв’язку», на який кожен бажаючий мешканець міста мав змогу
зателефонувати зі своїми скаргами, пропозиціями або для того, щоб просто
отримати консультацію по будь-якому хвилюючому його питанню. Розгляд найбільш
важливих та суспільно значущих питань ставиться на контроль особисто міським
головою і проводиться в найкоротший термін.
Найбільша
кількість звернень, з якими звертаються громадяни міста, це звісно ж скарги та
прохання допомогти в тій чи іншій ситуації. Але ж приємно відзначити, що крім
скарг, громадяни звертаються з подяками. Так, за час роботи телефону
«зворотнього зв’язку» таких звернень надійшло чимало. Люди дякують за
добросовісне ставлення до роботи
працівникам комунальних служб міста, водіям міських маршруток,
електрикам. Наприклад, на початку лютого
2012 р. на телефон «зворотнього зв’язку» зателефонував гр. М., який передав
подяку меру міста А.П. Іванову за добре організовано роботу по забезпеченню
безперебійної подачі тепла в
багатоквартирні будинки міста. Питання досить актуальне, особливо зараз, під
час сильних морозів, і вдвічі приємно, що люди цінують роботу керівництва міста
по забезпеченню діяльності комунальних підприємств, і підтримають його своїм
добрим ставленням та подяками.
Начальник відділу
діловодства та контролю міської ради
С.М. Кметюк
Телефон "зворотнього
зв’язку”: 4-04-23.
|