Форпост-Котовськ-каталог новин, статей, інформацій
Категорії розділу
Відділ економіки, транспорту та зв'язку міської ради [13]
Відділ торгівлі та підприємницької діяльності міської ради [18]
Комітет по фізичній культурі та спорту міської ради [18]
Управління архітектури та земельних відносин міської ради [7]
Управління комунального господарства та будівництва міської ради [21]
Управління культури міської ради [89]
Управління праці та соціального захисту міської ради [89]
Управління у справах сім'ї та молоді міської ради [94]
Відділ освіти міської ради [16]
Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді [1]

Меню сайту

Пошук

Свята України
Праздники Украины

Прогноз погоди

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 490

Форма входу

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 28-Кві-2024, 21:20

Головна » Статті » Офіційні матеріали-відділи та управління міськради » Управління праці та соціального захисту міської ради

Про роботу Управління соціального захисту населення Котовської міської ради за січень - березень 2014 рік
І Н Ф О Р М А Ц І Я
про роботу Управління соціального захисту населення Котовської міської ради за січень - березень 2014 рік


Спеціалістами Приймальні відділу грошових виплат і компенсацій управління протягом звітного періоду:
• було прийнято 1395 громадян нашого міста, які звернулися у приймальню управління з питань призначенням різних видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії та яким надані консультації з питань подачі та оформлення документів, призначення і виплати різних видів державних соціальних допомог та житлової субсидії;
• видано 958 повідомлень про результати призначення державної допомоги та житлової субсидії;
• одержувачам державної допомоги видано 318 довідок про одержані ними доходи;
• видано 10 пільгових посвідчень інвалідам, які перебувають на обліку управління і одержують державну допомогу замість пенсії.

На житлово-комунальні послуги у березні 2014 року отримали житлову субсидію 1300 сімей нашого міста. За призначенням субсидій на ЖКП звернулися до управління 79 сімей, з них 79 сім»ям призначена субсидія на житлово-комунальні послуги.
Зроблено 901 перерахунків субсидій на ЖКП на суму - 178,4 тис.грн.
Нараховано субсидій на ЖКП в поточному році на суму 552,2 тис.грн., профінансовано з державного бюджету та перераховано організаціям, що надають послуги, коштів у загальній сумі 580,9 тис.грн. (в т.ч. на погашення заборгованості за минулий рік у сумі 396,5 тис.грн.).
Заборгованість перед організаціями надавачами житлово-комунальних послуг по субсидіям станом на 01.04.2014 року складає 367,7 тис.грн.
У січні 2014 року управлінням виплачена субсидія готівкою для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу за минулий 2013 рік 4 сім»ям на суму 3,5 тис.грн.
У поточному 2014 році для нарахування субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації №44/А-2013 від 29.01.2013 року за призначенням субсидії готівкою для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого:
- звернулися - 32 сім»ї, з яких призначена субсидія -30 сім»ям,
- яким нараховано готівки на суму- 20,6 тис.грн., профінансовано – 2,2 тис.грн. (2 сім»ї),
- заборгованість по виплаті готівки населенню - 18,4 тис.грн. (28 сімей).

На обліку управління праці та соціального захисту населення Котовської міської ради станом на 01.04.2014 року знаходиться 4 516 одержувачів різних видів державної допомоги, яким нарахована допомога на загальну суму 11 678,8 тис.грн., заборгованість перед одержувачами державної допомоги відсутня.

Згідно із Законом України “Про державну допомогу сім»ям з дітьми” від 21.11.1992 року №2811-XII (зі змінами) до відділу грошових виплат і компенсацій управління звернулися у звітному періоді 548 сімей з дітьми, з яких призначена державна допомога 547 сім»ям.
У т.ч. 142 сім»ям, які проживають в місті, призначена допомога при народженні дитини, а саме,
при народженні першої дитини - 67 сім»ям, другої дитини - 55 сім»ям, третьої і наступної дитини – 20 сім»ям.
На обліку управління на 01.04.2014 року перебуває одержувачів допомоги сім»ям з дітьми – 3 556 осіб, які одержують допомогу на 3 889 дітей, а саме:
• допомога у зв’язку з вагітністю та пологами - 22 жінки,
• допомога при народженні дитини - 1247 осіб на 1284 дитини,
• допомога при усиновленні - 5 осіб на 7 дітей,
• допомога по догляду за дитиною віком до 3 років - 1322 особи на 1384 дитини,
• допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування - 76 опікунів на 93 дитини,
• допомога на дітей одиноким матерям - 718 матерів на 926 дітей,
• тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються
від сплати аліментів - 166 осіб на 195 дітей.

За перерахунком допомоги з урахуванням середньомісячного доходу сім»ї по допомозі по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та допомозі на дітей одиноким матерям до управління у поточному році звернулися 393 особи, з яких призначена допомога у розмірі більш ніж встановлений мінімальний розмір - 314 осіб.
Нараховано державної допомоги сім’ям з дітьми у звітному періоді 2014 року та виплачено одержувачам допомоги на суму 8 562,2 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

Згідно з Законом України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам віком до 18 років” № 2109-111 від 16.11.2000 року звернулися за допомогою у звітному періоді батьки 3 дітей-інвалідів віком до 18 років та 8 інвалідів з дитинства, отримують державну допомогу батьки 119 дітей – інвалідів та 229 інвалідів з дитинства.
Нарахована допомога на суму 1 196,7 тис.грн., заборгованість з фінансування допомоги відсутня.

Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” №1768-111 від 01.06.2000 року до управління у звітному періоді звернулися 293 сім»ї, з них призначено допомогу 176 малозабезпеченим сім’ям, перебувають на обліку управління та одержують допомогу станом на 01.04.2014 року 261 малозабезпечена сім»я, в яких виховується 442 дитини, з яких 45 сімей, в яких виховується 181 неповнолітня дитина, є багатодітними (троє і більше дітей).
Нараховано допомоги за звітний період 2014 року на суму 1 317,5 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів “Про допомогу на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу” №1192 від 02.08.2000 року до управління протягом звітного періоду звернулися 16 осіб, яким призначено щомісячну допомогу на догляд за психічно хворими, перебуває на обліку управління та одержує допомогу на догляд 38 малозабезпечених осіб, середньомісячний розмір допомоги 1 одержувача у березні 2014 року складає 1 157,47 грн.
Нарахована допомога за рахунок коштів обласного бюджету на суму 143,7 тис.грн., заборгованість з виплати допомоги відсутня.

Згідно Закону України “Про соціальні послуги” № 966 від 19.06.2003 року до управління у звітному періоді звернулися 14 осіб, які надають соціальні послуги інвалідам та хворим особам, яким і була призначена компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги. Отримують компенсацію станом на 01.04.2014 року 241 особа.
Нарахована компенсація на загальну суму 100,1 тис.грн., виплачена компенсація у сумі 100,1 тис.грн. за рахунок коштів місцевого бюджету. Станом на 01.04.2014 року заборгованість з виплати компенсації відсутня.

Згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам” № 1727-IV від 18.05.2004 року до управління у звітному періоді звернулися 8 інвалідів загального захворювання, з яких призначено державну допомогу 5 інвалідам. Перебувають на обліку управління та одержують державну соціальну допомогу станом на 01.04.2014 року 58 осіб.
Згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» державну соціальну допомогу на догляд одержують 6 малозабезпечених інвалідів І групи (підгрупи А і Б).
Також, 1 особі виплачена допомога на поховання інваліда 2 групи із числа померлих одержувачів державної допомоги у сумі 1,9 тис.грн.
Нарахована та виплачена державна соціальна допомога у звітному періоді за рахунок коштів Пенсійного фонду України у загальній сумі 183,3 тис.грн., заборгованості з виплати допомоги немає.

В управлінні перебувають на обліку 3 непрацюючих працездатних особи, яким призначена згідно постанови Кабінету Міністрів України № 832 від 26.07.1996 року щомісячна компенсація по догляду за інвалідом 1 групи та похилою особою, якій виповнилось більше 80 років. Компенсація виплачується за рахунок коштів Пенсійного фонду України, за звітний період нарахована компенсація на суму 0,1 тис.грн., заборгованість з виплати відсутня.

Згідно Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» Будинку сімейного типу «Лелека» та Будинку сімейного типу родини Січко і 3 прийомним сім’ям у звітному періоді нарахована державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам на загальну суму 168,0 тис.грн. та нараховано для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за непрацюючих прийомних батьків до Пенсійного Фонду України у сумі 7,2 тис.грн., заборгованості з виплати державної допомоги перед одержувачами немає.

З метою контролю за цільовим використанням бюджетних коштів головним державним соціальним інспектором управління у звітному періоді здійснено 719 перевірок достовірності інформації, яка подається організаціями, підприємствами та установами до управління для призначення громадянам міста різних видів державної допомоги, у тому числі 106 перевірок з відвідуванням міста роботи отримувачів допомоги, складено акти, виявлені 15 порушень та помилок усунені. Здійснені вибіркові обстеження цільового використання допомоги при народженні дитини у 15 сім»ях з немовлятами особисто, а разом з управлінням у справах сім'ї та молоді у 202 сім»ях.
Також, проведено 50 обстежень матеріально-побутових умов проживання претендентів на призначення усіх видів державної допомоги, за результатами яких складено акти та прийнято рішення щодо призначення допомоги.
На Координаційну раду з питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення міста підготовлені документи на 13 громадян, які не мають право на субсидію та державну допомогу на загальних підставах.

Головним спеціалістом управління з нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України в м.Котовську та Котовському районі здійснено перевірок у звітному періоді:
- призначених пенсійних справ - 115
- перерахованих пенсійних справ - 120
- виплати допомоги на поховання - 122
- виплати недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера - 33
- здійснення відрахувань з пенсій - 35
- разових доручень - 3
При перевірці пенсійних справ та особових рахунків помилок, які порушують чинне законодавство та призвели до переплати або недоплати пенсії, не виявлено.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 29.01.2003 року “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” в Управлінні створено автоматизований банк даних для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги, згідно з законами України. Так, станом на 01.04.2014 року на персоніфікованому обліку управління значиться 11 316 особових справ пільгового контингенту населення міста, з них:
o 160 інвалідів Великої Вітчизняної війни
o 197 учасників бойових дій
o 619 учасників війни
o 306 сімей загиблих та померлих ветеранів війни
o 807 ветеранів військової служби, ветеранів та пенсіонерів МВС та їх сімей померлих
o 270 постраждалих від аварії на ЧАЕС
o 3941 ветеран праці
o 3922 дитини війни
o 7 жертв нацистських переслідувань
o 2 реабілітованих
o 186 багатодітних сімей, в яких виховується 612 дітей
o 2436 інваліда загального захворювання та з дитинства
o 125 дітей-інвалідів віком до 18 років.

По розрахункам на пільги на теплопостачання, електроенергію, скраплений та природний газ, водопостачання, водовідведення, квартплату, тверде паливо та зв’язок, інші пільги за звітний період 2014 року нараховано на суму 1 952,8 тис.грн., профінансовано у сумі 1 498,5 тис.грн. (в т.ч. заборгованість минулого року у сумі 943,5 тис.грн.), заборгованість по розрахункам на пільги складає 1 521,6 тис.грн. (в т.ч. заборгованість минулого року у сумі 123,8 тис.грн.).

За звітний період 2014 року управлінням видано:
o пільгових посвідчень ветеранам праці - 21
o пільгових посвідчень інвалідам війни - 2
o пільгових посвідчень членів сімей померлих ветеранів війни - 3
o пільгових посвідчень учасникам війни - 3
o пільгових талонів на проїзд - 1

Телефонізовані у звітному періоді на пільгових умовах квартири 2 осіб - учасника війни і постраждалої особи від аварії на ЧАЕС .

За звітний період компенсацій постраждалим від аварії на ЧАЕС нараховано на суму 120,0 тис.грн., виплачено компенсацій на суму 120,8 тис.грн. (в т.ч. погашення за минулий 2013 рік 32,0 тис. грн.), заборгованість по виплаті станом на 01.04.2014 року складає 31,2 тис.грн.
На медичне забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у звітному періоді перераховано коштів у сумі 18,6 тис.грн.

Для відшкодування витрат на поховання інвалідів війни і учасників бойових дій у звітному періоді перераховано за рахунок коштів обласного бюджету підприємствам по наданню ритуальних послуг на поховання 3 осіб на суму 5,5 тис.грн.

За рахунок коштів обласного бюджету компенсація на бензин та на транспортне обслуговування виплачена 61 інваліду на суму 7,7 тис.грн., заборгованості з виплати немає.

З місцевого бюджету:
• на поховання непрацюючих працездатних громадян – 6 особам на суму 1,6 тис.грн.;
• надана щомісячна грошова допомога 2 реабілітованим громадянам на суму 0,6 тис.грн.
• надана матеріальна допомога громадянам міста - 117 особам на суму 22,1 тис.грн.

До управління у поточному році звернулися 14 інвалідів за направленням для забезпечення ортопедичними виробами (протези, ортопедичне взуття та інше), яким видані 24 направлення відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого Постановою КМУ №321 від 05.04.2012 року. На всі види засобів реабілітації 100% введені особисті дані до Центрального банку даних з проблем інвалідів (ЦБІ), який знаходиться в мережі Інтернет.

Станом на 01.04.2014 року (згідно оперативних даних) заборгованість по виплаті заробітної плати по м. Котовську відсутня.
Відділом праці та соціально-трудових відносин за звітний період було здійснено 13 перевірок з легалізації заробітної плати та зайнятості населення, у ході яких було виявлено 8 порушень, з них усунено – 8 ( оформлені трудові договори на суму 11,0 тис.грн.). Загальна сума легалізованої заробітної плати згідно перевірок фізичних та юридичних осіб – 11,0 тис.грн.
Проведено 3 засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
На юридичних підприємствах здійснена 1 перевірка, виявлено 1 порушення.
Зареєстровано 3 колективних договорів та 5 доповнень до колективного договору.
Видано 14 довідок до Пенсійного фонду для встановлення надбавок до пенсії і виплати родичам недоодержаної пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера.
У відділі відкрита «гаряча» телефонна лінія по зверненням працюючих громадян міста з питань несвоєчасної виплати заробітної плати. Про кожне звернення щоденно надається інформація в Головне управління праці та соціальної політики Одеської облдержадміністрації для вжиття заходів щодо вирішення порушених проблемних питань та інформування Міністерства праці. За звітній період спеціалістами відділу надана 141 консультація.

Начальник управління І.К. Коломейчук

Категорія: Управління праці та соціального захисту міської ради | Додав: УПСЗН (07-Кві-2014)
Переглядів: 692 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright  ТГ "Форпост-Котовськ" © 2024 Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання на //forpost-kotovsk.at.ua
Зробити безкоштовний сайт з uCoz